کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی
کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی
آشنایی:
خدمات: مشکلات توجه و تمرکز، آفازی، اختلالات صوت، درمان لکنت، اختلالات بلع، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، کاردرمانی ذهنی، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، اتیسم، کاردرمانی جسمی، شکاف کام و لب، کم شنوایی
آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نظر شما
ثبت کامنت
لطفا قبل از مراجعه حضوری با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این جا، دسترسی به اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی را دارید.
در راستای آگاه شدن از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
مرکز درمانی اردیبهشت گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان گفتاردرمانی، کاردرمانی، روانشناسی صدیقه حسینی کلینیک توانبخشی مسیحا(چهارراه تلفنخانه) توانبخشی حس خوب ( مرزداران ) توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر مسعود رحمانیان دکتر منصور موذن زاده دکتر علی احدی فر دکتر مینو محرز دکتر عباس قندی دکتر عباس رنجبریان
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی
کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی در دکترفارسی کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی در دکتر ماهر کاردرمانی و گفتاردرمانی حامی در پجشگی
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger