دکتر محمدرضا جعفری
متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
دکتر محمدرضا جعفری
تگ لاین: متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
خدمات: جراحی پروتز آلت برای بیماران اختلال نعوظ، افزایش طول آلت تناسلی، جراحی و درمان مشکلات تومور ها و سرطان پروستات ( جراحی بدون برش )، جراحی درمان کجی و انحراف آلت تناسلی در آقایان، درمان مشکلات ناباروری آقایان ( جراحی آزو اسپرم )، جراحی درمان و پیشگیری از سنگ های کلیه و مجاری ادراری، تزریق ژل برای قطر آلت تناسلی، فتق، جراحی و درمان مشکلات و ناهنجاری ها و جابجایی مجراری ادرار ( هایپوسپادیاس )، درمان پیشرفته لیزر و پلکسر زگیل و بیماریهای تناسلی و جنسی مردان و زنان، بی اختیاری ادرار، درمان و جراحی بیماری ها و توده های بیضه
⚫️ دکتر محمدرضا جعفری از جراحان برتر کلیه و مجاری ادراری ایران و تهران که دارای دوره تکمیلی سکشوال و ترمیمی تناسلی از ژنو سوییس و همچنین عضو انجمن ارولوژی اروپا و کانادا می باشند. همچنین ایشان در زمینه جراحی های ناحیه تناسلی شامل: پروتز، افزایش طول و افزایش قطر دارای سابقه ی مکبی می باشد و در این زمینه از معدود متخصصین کشور و دارای سابقه جراحی های متعدد در این زمینه می باشد.
آدرس: تهران، نیاوران، سه راه مژده، خیابان مقدسی، نبش امیر احمدی زمانی، پلاک 2، طبقه اول، واحد 2
شماره تلفن پذیرش: 02188196449
شماره تماس پذیرش: 02188196551
لینک‌ها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی دکتر محمدرضا جعفری متخصص کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر محمدرضا جعفری
ساعت کاری دکتر محمدرضا جعفری
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نگاه شما
ارسال دیدگاه
به منظور آگاه شدن از ساعت کاری، بیوگرافی، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر محمدرضا جعفری با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این پیج، دسترسی به پروفایل اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، کانال تلگرام، آدرس مطب و دیگر راه‌های تماس با دکتر محمدرضا جعفری را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر مهدی خلوتی دکتر آرشیا شاه محمدی دکتر رضا چاوشی دکتر شیدا اسکندری دکتر فتانه محمدی علی خالقی
دکتر محمدرضا جعفری در اینترنت
دکتر محمدرضا جعفری در دکترفارسی دکتر محمدرضا جعفری در پجشگی دکتر محمدرضا جعفری در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger