دکتر شیوا فیاضی مقدم
متخصص: زنان، زایمان و نازایی
دکتر شیوا فیاضی مقدم
آشنایی: متخصص: زنان، زایمان و نازایی
خدمات: گذاشتن ای یو دی جهت پیشگیری از بارداری و درمان خونریزی نامرتب رحمی با جاگذاری ای یو دی میرنا وابلشن اندومتر توسط کاواترم، انجام جوانسازی با کربوکسی تراپی، جراحی زیبایی زنان از جمله لابیاپلاستی با بخیه و پلاسما سرجری و بدون برش با پلاسما پن، رفع زگیل با کرایو، مراقبت های دوران پیش از بارداری، زایمان طبیعی، تزریق چربی، مراقبت های دوران بارداری و یائسگی، درمان بیماری های عفونی و مقاربتی زنان، سفید کردن و رفع تیرگی پوست، درمان خشکی واژن و بی اختیاری ادرار با دستگاه ار اف فیزیو واژ ایتالیا، هیسترکتومی و سایر عملهای جراحی زنان، زایمان بدون درد، کولپوسکوپی و هیستروسکوپی، درمان افتادگی رحم و مثانه، میکرونیدلینگ
نشانی: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان شورا، ساختمان بوعلی، طبقه ی 2، واحد 5
شماره تماس پذیرش: 04432220014
شماره تلفن پذیرش: 04433439348
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس دکتر شیوا فیاضی مقدم متخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر ارومیه است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر شیوا فیاضی مقدم
ساعت کاری دکتر شیوا فیاضی مقدم
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ارسال کامنت
لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای آگاه شدن از هزینه ویزیت، ساعت کاری، بیوگرافی، نوبت گرفتن از دکتر شیوا فیاضی مقدم با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این صفحه، دسترسی به نوبت‌دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس تلگرام، برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های تماس با دکتر شیوا فیاضی مقدم را دارید.
دامنه‌های دیگر دکتر شیوا فیاضی مقدم
دکتر شیوا فیاضی مقدم در خوب دکتر دکتر شیوا فیاضی مقدم در دیجی دکتر دکتر شیوا فیاضی مقدم در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger