گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
زمینه‌های کاری: آفازی، زبان و بلع در کودک و نوجوان و بزرگسال، تشخیص، سندرم داون، اتیسم، MS، مشاوره و درمان انواع اختلالات گفتار، اختلال یادگیری(مشکلات خواندن و نوشتن، بیش فعالی، تاخیر در رشد کلام، ارزیابی، اختلال در تلفظ و صداهای گفتاری
⚫️ ارزیابی،مشاوره و درمان اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان بصورت آنلاین و حضوری ⚫️ ویزیت در منزل برای مراجعینی که توانایی حضور در کلینیک ندارند. ⚫️ لطفا قبل از مراجعه حضوری هماهنگ بفرمایید.
آدرس: مازندران، بابل، میدان کشوری، خیابان شیخ طبرسی، کوچه سرداران 2، ساختمان پزشکی سحر، طبقه ششم
شماره تلفن پذیرش: 01132289026
شماره تماس واتساپ: 09111193882
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، تلگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده متخصص گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان در شهر بابل است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
ساعت کاری گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت پیام
پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این نمایه، دسترسی به روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، کانال تلگرام، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، نوبت دهی اینترنتی، نشانی اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده را خواهید داشت.
در راستای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دیجی دکتر گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دکتر بیگ گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger