شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
آشنایی:
زمینه‌های کاری: ارزیابی شنوایی کودکان، باطری سمعک، لوازم جانبی و باطری سمعک، قالب سمعک، قالب ضد آب و ضد صوت سمعک، تجویز و تنظیم سمعک، ارزیابی و درمان سرگیجه و وزوز گوش، تعادل، کم‌شنوایی
⚫️ آدیولوژیست: آرش کریمی ⚫️ شماره نظام: 1469-ش ⚫️ عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران ⚫️ بیمارستان های همکار : بیمارستان قائم کرج بیمارستان میلاد تهران ⚫️ کلینیک مهرگان با توجه به حضور پزشک متخصص گوش و حلق وبینی در مرکز همواره آماده‌ی خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد. ⚫️ در این مرکز سعی بر آن شده است تا با استفاده از به روزرسانی دستگاه‌ها و بهره‌گیری از دانش روز، بسیاری از مشکلات بیماران برطرف شوند که به لطف ایزد منان تا کنون توانسته‌ایم رضایت 100 درصدی بیماران را داشته باشیم.
آدرس: البرز، کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزرا، طبقه7، واحد 703
شماره تلفن پذیرش: 02632265667
شماره تماس پذیرش: 02632265668
شماره تماس پذیرش: 09129329454
شبکه‌های اجتماعی: سمعک مهرگان، اینستاگرام، گوگل مپ،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان متخصص  در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ارسال کامنت
برای مطلع شدن از کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت شنوایی شناسی و سمعک مهرگان با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این جا، توانایی دیدن نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک، اینستاگرام، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با شنوایی شناسی و سمعک مهرگان را خواهید داشت.
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دیگر وب‌سایت‌ها
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در پجشگی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دیجی دکتر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger