گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی:
زمینه‌های کاری: مشکلات تلفظ، درمان لکنت، توانبخشی دست، کاردرمانی ذهنی، اختلالات صوت، بیماری های اسکلتی و عضلانی، اتیسم، مشکلات حرکتی، اختلالات یادگیری، کاردرمانی جسمی، مشکلات گفتاری ناشی از سکته مغزی و فلج مغزی، مشاوره تخصصی توانبخشی، مشکلات توجه و تمرکز، بیش فعالی، پارکینسون
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
نشانی: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تلفن پذیرش: 09013243301
شماره تماس پذیرش: 02156370748
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ثبت کامنت
در راستای آگاه شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این جا، دسترسی به آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک، اینستاگرام، شماره تلفن مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را دارید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در پجشگی
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger