شنوایی شناسی و سمعک پژواک
مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
شنوایی شناسی و سمعک پژواک
آشنایی: مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
خدمات: تجویز و تنظیم سمعک کودکان، شنوایی سنجی بزرگسالان، شنوایی سنجی کودکان، تجویز و تنظیم سمعک بزرگسالان، تست ASSR، تست OAE، شنوایی سنجی، شنوایی سنجی با سمعک، شنوایی سنجی نوزادان، شنوایی سنجی بدون سمعک
((پذیرش با تعیین وقت قبلی می باشد)) ⚫️ مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک بعنوان یک مرکز خانواده و کودک کم شنوا با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران در خدمت مراجعین محترم می باشد. ⚫️ مرکز پژواک بخش قابل توجهی از فعالیت ها و همکاری های خود را به مراکز کاشت حلزون کشور اختصاص داده و متخصصین این مرکز در تیم کاشت حلزون بیمارستان لقمان حکیم فعالیت دارند. کودکان کم شنوا با کاشت حلزون از بیمارستان های مختلف کشور در این مرکز پذیرش و تحت دریافت خدمات توانبخشی قرار می گیرند.
نشانی: تهران، خیابان دماوند، ایستگاه بی آر تی سبلان، بلوار اشراقی، کوچه امینی، پلاک 63
شماره تماس نوبت دهی: 02177813477
شماره تلفن نوبت دهی: 02144495725
شبکه‌های اجتماعی: مرکز توانبخشی شنوایی گفتار و زبان پژواک، گروه شنوایی پژواک 88، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس شنوایی شناسی و سمعک پژواک متخصص مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس شنوایی شناسی و سمعک پژواک
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک پژواک
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
ارسال کامنت
شما در این نمایه، دسترسی به رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک پژواک را خواهید داشت.
پیش از دیدار با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
برای اطلاع از ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، کارنامه شنوایی شناسی و سمعک پژواک با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( دماوند ) گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی شناسی و سمعک مهرا مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( نارمک ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( امام حسین ) شنوایی شناسی و سمعک تهران
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
محمد امانی دکتر اشکان ذوالفقاری دکتر محمدعلی همتی دکتر شاهین سعیدی دکتر سهیلا رنجبر دکتر حسین ضیائی
شنوایی شناسی و سمعک پژواک در اینترنت
شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دکتر نزدیک شنوایی شناسی و سمعک پژواک در کلیک دکتر شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger