گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
تگ لاین: مرکز جامع توانبخشی
زمینه‌های کاری: کاردرمانی ذهنی، اتاق تاریک، سکته مغزی، پولیپ تارهای صوتی، لکنت، شن بازی درمانی، اتیسم، هیدروسفالی، فلج مغزی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، شکاف کام، بازی درمانی، کلاس های آموزشی گروهی، موسیقی درمانی، کاردرمانی جسمی، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی، یکپارچگی حسی، درمان اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان، میکروسفالی، فلجی یکطرفه تارهای صوتی، توانمند سازی شناختی -اجتماعی
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
نشانی: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تلفن نوبت دهی: 02636510926
شماره تماس نوبت دهی: 09058644331
شماره تماس نوبت دهی: 09124185223
لینک‌ها: اینستاگرام، وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
دیدگاه شما
ارسال کامنت
به منظور مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این نمایه، توانایی آشنایی با نشانی اینستاگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای کاری دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را دارید.
لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در خوب دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger