سمانه سادات طوسی
گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی )
سمانه سادات طوسی
تگ لاین: گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی )
زمینه‌های کاری: اختلالات بلع، کم شنوایی، شکاف کام، گفتاردرمانی در منزل، آموزش تلفظ صحیح، مشاوره رشد طبیعی گفتار و زبان، ارزیابی و درمان تاخیر در رشد گفتار و زبان، لکنت
⚫️ برای اخذ نوبت تماس بگیرید. ⚫️ خدمات بصورت گفتاردرمانی در کلینیک و گفتاردرمانی در منزل(هوم ویزیت) ارائه می شود. ⚫️ ویزیت در درمانگاه ایثارگران فجر: شنبه و دوشنبه صبح، سه شنبه و پنجشنبه عصر ⚫️ کفایی 1: روزهای شنبه و دوشنبه عصر اندیشه پشت موجهای آبی ⚫️ دارای مدرک فنی حرفه ای انواع ماساژ و انجام ماساژ درمانی برای کودکان اتیسم و بیش فعال و فلج مغزی و سندرم داون
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان طبرسی، ‌ چهارراه گاز شرقی، ایستگاه مترو نبوت، درمانگاه ایثارگران فجر
شماره تماس مشاوره و نوبت دهی: 09153585942
شبکه‌های اجتماعی:
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی سمانه سادات طوسی متخصص گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی ) در شهر مشهد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی سمانه سادات طوسی
ساعت کاری سمانه سادات طوسی
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نظر شما
ارسال دیدگاه
قبل از مراجعه با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این جا، توانایی دیدن آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، اینستاگرام، شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با سمانه سادات طوسی را دارید.
در راستای آگاه شدن از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری سمانه سادات طوسی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
سمانه سادات طوسی در دیگر وب‌سایت‌ها
سمانه سادات طوسی در کلیک دکتر سمانه سادات طوسی در دکترفارسی سمانه سادات طوسی در پجشگی
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger