شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان )
شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان )
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: تجویز سمعک ضد آب و قابل شارژ، ساخت قالب سمعک، تجویز سمعک هوشمند آلمانی، ساخت سمعک کاملا نامرئی، شنوایی سنجی، انجام کلیه خدمات سمعک در محل، تعمیرات سمعک
⚫️ مجهز بە لابراتور ساخت سمعک ⚫️ انجام کلیه خدمات سمعک در محل و فوری ⚫️ معرفی جدیدترین و به روز ترین سمعک های دنیا ⚫️ کلینیک پژواک ارومیه با بیش از 10 سال سابقه در خدمات گوش و فروش سمعک با پایبندی بر اصل خدمت صادقانه و منصفانه در خدمت مراجعین می باشد.
نشانی: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان سرداران، کوچە خانباباخان، مجتمع سقراط، سنجش شنوایی پژواک، طبقه دوم
شماره تلفن نوبت دهی: 04432254225
لینک‌ها: کلینیک پژواک، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) متخصص  در شهر ارومیه است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان )
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان )
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
تجربه شما
ارسال کامنت
در این پروفایل، دسترسی به پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره مطب و دیگر راه‌های ارتباط با شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) را خواهید داشت.
به منظور اطلاع از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) در اینترنت
شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) در پجشگی شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) در کال دکتر شنوایی شناسی و سمعک پژواک ( خان بابا خان ) در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger