دکتر مجید ایرانی
متخصص: گوش و حلق و بینی
دکتر مجید ایرانی
آشنایی: متخصص: گوش و حلق و بینی
زمینه‌های کاری: رینوپلاستی، اختلالات بلع، لیفت شقیقه (تمپورال لیفت)، اختلالات غدد بزاغی، اختلال بویایی، اختلالات صوتی، ناشنوایی، کم شنوایی، افتادگی پلک بالا و پایین (بلفاروپلاستی)، انحراف تیغه و گرفتگی بینی، اتوپلاستی (گوش)، نمونه برداری سوزنی از تیرئید و توده های سر و گردن، سرگیجه های محیطی، جراحی های لوزه، تجویز سمعک، بوکال فت (بیجک تومی)
دکتر مجید ایرانی مدرک پزشکی خود را در سال 1390 از دانشگاه علوم پزشکی ارتش تهران اخذ نمود و پس از قبولی در رشته تحصیلی جراحی گوش و حلق و بینی و پلاستیک سر و صورت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دوران تخصصی خود را در سال 1394 به اتمام رساند و پس از آن در حیطه جراحی های زیبایی سر و صورت و همچنین جراحی های درمانی فعالیت نموده است. وی عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد. وی یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد. و در این زمینه تجربیات بیش از 6000 جراحی موفق دارد. وی در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند.
نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، کلینیک شانا
شماره تماس پذیرش: 02122140020
شماره تلفن پذیرش: 09032222675
شماره تلفن پذیرش: 09012222675
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، کلینیک شانا،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس دکتر مجید ایرانی متخصص گوش و حلق و بینی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر مجید ایرانی
ساعت کاری دکتر مجید ایرانی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
فرستادن کامنت
در راستای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، رزومه، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر مجید ایرانی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این پروفایل، توانایی دیدن نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس کانال تلگرام، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، پروفایل اینستاگرام، شماره مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر مجید ایرانی را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
دکتر هومن ریاضی ( پاسداران ) دکتر هومن ریاضی
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر سهیل آذرخش دکتر اعظم قانعی دکتر نگین فراهانچی برادران دکتر سارا رزم آور گفتاردرمانی رویش دکتر فخرالسادات جامعی
دکتر مجید ایرانی در اینترنت
دکتر مجید ایرانی در دکتر بیگ دکتر مجید ایرانی در آنلاین دکتر دکتر مجید ایرانی در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی سرچ دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger